• 2103216550

Athens HalfMarathon

Φέτος η HELLENICA A.E. στο πλαίσιο των κοινωνικών της ενεργειών στηρίζει την «Ελληνική Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων» τρέχοντας στον 3ο Ημιμαραθώνιο μαζί με τους δρομείς της ΕΕΠΑΑ. Επίσης μαζί τρέχει ομάδα αποφοίτων του Columbia University στηρίζοντας την προσπάθειά μας.

 

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τον αγώνα:

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ των 21km –Ημιμαραθώνιος

 

Ø  07:50 π.μ. Συνάντηση των δρομέων μπροστά στην Βουλή-ΕΙΣΟΔΟΣ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΠΑΡΚΙΝΓΚ. Έξοδος ΜΕΤΡΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ-Λ. ΑΜΑΛΙΑΣ.

Φωτογραφιζόμαστε & γνωριζόμαστε

Ø       08:00 π.μ. Εκκίνηση των 21km

 

Σημείο εκκίνησης για 21km:

Πλατεία Συντάγματος, μπροστά στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, επί της Λ. Αμαλίας, με κατεύθυνση την οδό Πανεπιστημίου.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ των 5χλμ:

Ø 10:00 π.μ. Συνάντηση των δρομέων μπροστά στην Βουλή-ΕΙΣΟΔΟΣ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΠΑΡΚΙΝΓΚ. Έξοδος ΜΕΤΡΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ-Λ. ΑΜΑΛΙΑΣ.

Φωτογραφιζόμαστε & γνωριζόμαστε

Ø    10:30 π.μ. Εκκίνηση των 5km

Σημείο εκκίνησης για 5km:

Κάτω πλευρά Πλατεία Συντάγματος,  Ύψος οδού ΟΘΩΝΟΣ, με κατεύθυνση την οδό Φιλελλήνων.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ

§  Μπλούζα: Θα λάβετε ένα Τ-Shirt που θα φέρει το λογότυπο της ΕΕΠΑΑ και της HELLENICA.

Εάν επιθυμείτε να φορέσετε κάτω από το t-shirt ένα μακρυμάνικο (π.χ. ισοθερμικό), τότε θα σας παρακαλούσαμε να είναι άσπρο.

§  Παντελόνι: Φόρμα, κολάν ή shorts σε μαύρο χρώμα.

§  Για όποιον το επιθυμεί πολύ χρήσιμα είναι τα ειδικά αξεσουάρ για τον ιδρώτα όπως wristbands/headbands, καθώς και γυαλιά ηλίου & καπέλο.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

§  Πρωινό (2 ώρες πριν): Καφές για να σας τονώσει, ένα τοστ και μια κουταλιά μέλι με φρυγανιά.

§  Καλό θα ήταν να αποφύγετε οτιδήποτε γλυκό πριν τον αγώνα καθώς θα σας δώσει ενέργεια για λίγο και μετά θα σας ρίξει απότομα.

Καλή επιτυχία!

Λειτουργίες του Εγκεφάλου στον Αυτισμό

 Λειτουργίες του Εγκεφάλου στον Αυτισμό

Το παράρτημα Θεσσαλονίκης της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων διοργανώνει την Κυριακή 11 Μαίου 2014 και ώρα 11:00 π.μ., διάλεξη με θέμα “Λειτουργίες του Εγκεφάλου στον Αυτισμό”, που θα λάβει χώρα στις εγκαταστάσεις του Κέντρου του παραρτήματος, Βερατίου 5. Η Διάλεξη απευθύνεται σε γονείς και είναι ΔΩΡΕΑΝ. Για την ορθή λειτουργία και των προγραμματισμό είναι απαραίτητη η προεγγραφή σε αυτήν.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗ ΜΕΘΟΔΟ Cygnet (ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ )

 Η Εταιρία Ψυχοκοινωνικών Μελετών σε συνεργασία με την ΕΕΠΑΑ Θεσσαλονίκης διοργανώνει σεμινάριο εκπαίδευσης εκπαιδευτών στη μέθοδο Cygnet στις 24 και 25 Μαΐου στη Θεσσαλονίκη.

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης Cygnet αποτελεί ένα δομημένο πρόγραμμα με απώτερο στόχο την εκπαίδευση γονέων στην κατανόηση του Αυτιστικού Φάσματος. Ταυτόχρονα λειτουργεί ως τόπος συνάντησης γονέων προκειμένου να ανταλλάξουν απόψεις, εμπειρίες και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των παιδιών τους όσο και τη δική τους.

Catherine Faherty

FAHERTY

2 Απριλίου - Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό

Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό

Η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών καθιέρωσε από το 2008 την 2 Απριλίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό.
Στα πλαίσια της ευαισθητοποίησης για την Παγκόσμια Ημέρα για τον Αυτισμό, η Ελληνική Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων Θεσσαλονίκης θα διανέμει ενημερωτικό υλικό στο κοινό της Θεσσαλονίκης από περίπτερο που στήθηκε για αυτό τον λόγο στην Αριστοτέλους. Μπορείτε να κατεβάσετε το ενημερωτικό φυλλάδιο εδώ .

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ: Παγκόσμια ημέρα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό

4 April

Οι εγγραφές θα γίνουν το πρωΐ της ίδιας ημέρας στο Αμφιθέατρο. Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής στην ημερίδα.

Πρόγραμμα Ημερίδας

Το παιχνίδι ως θεραπευτικό & εκπαιδευτικό εργαλείο για παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος

 Παιχνιδι

 

Το παιχνίδι είναι ο τρόπος επικοινωνίας που χρησιμοποιούν τα παιδιά εκ φύσεως για να εξερευνήσουν και να μάθουν από το περιβάλλον, καθώς και για να κατανοήσουν
και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με άλλους ανθρώπους. Η συμμετοχή σε ολοένα και πιο σύνθετες αλληλουχίες παιχνιδιού αναπτύσσει την ικανότητα να μαθαίνουμε, να μοιραζόμαστε συναισθήματα, να αλληλεπιδρούμε κοινωνικά και να χρησιμοποιούμε επικοινωνιακούς κώδικες με άλλους ανθρώπους. Παρά τις δυσκολίες που
παρουσιάζουν τα παιδιά με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού (ΔΑΦ) στο παιχνίδι, όταν αυτό είναι κατάλληλα προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του εκάστοτε παιδιού, μπορεί να αποτελέσει ένα σπουδαίο θεραπευτικό/εκπαιδευτικό εργαλείο.